fbpx

Значај медијске интерпретације за промоцију културног наслеђа

Центар за културу, едукацију и медије „Академац и Факултет за менаџмент у Сремским Карловцима су реализовали IV Научно-стручну конференцију под називом „Значај медијске интерпретације за промоцију културног наслеђа“.

Конференција се отварена 30. септембра 2023. у 11.00 часова, у Сремским Карловцима, а званични језици конференције су били српски и енглески. Координаторка пројектних активности је била проф. др Александра Пењишевић.

Сви публиковани радови на енглеском језику претходно су прошли процес двоструке слепе рецензије. Овогодишњи рецензенти су универзитетски професори Роберт Димитровски (Северна Македонија), Ирена Асхталкоска (Северна Македонија), Маргарита Богданова (Бугарска), Миодраг Ивановић (Велика Британија), Лазар Стошић (Русија), Саво Асхталкоски (Северна Македонија), Слободан Черовић (Србија) и Небојша Павловић (Србија). Уредник тематског зборника радова је доц. др Бранислав Санчанин.

Чланови Научног одбора су из 13 земаља: Бугарске, Северне Македоније, Хрватске, Словеније, Црне Горе, Босне и Херцеговине, Албаније, Италије, Велике Британије, Уједињених Арапских Емирата, Русије, Кипра и Србије.
Покровитељи конференције су:

Зборник радова

Неедитовани снимак конференције

Напомена: Видео линк ће бити активан до даљњег.

Иако је конференција успешно завршена, организаторима конференције и/или учесницима и по завршетку конференције можете поставити питање путем веб формулара у наставку.

Опционо.
Изаберите лице којем се обраћате.
Изаберите разлог због којег попуњавате овај формулар.

Уколико благовремено не добијете одговор, увек смо вам на располагању путем имејл-адресе: akademac21000@gmail.com.

Агенда конференције

September 30th 2023
Topic Time
Registration of participants, Statements to the media 10.00
Opening ceremony and welcome speeches 11.00
Topic Authors Time
MEDIA PROMOTION IN THE FUNCTION OF PRESERVING CULTURAL HERITAGE FROM THE UNESCO LIST: STATISTICAL FINDINGS AND ANALYSIS Branislav Sančanin, Aleksandra Penjišević 11.15
THE AHP APPROACH TO EVALUATION OF CULTURAL HERITAGE IN SREDAČKA ŢUPA: THE CASE OF MUŠNIKOVO VILLAGE Dušan Simjanović, Branislav Ranđelović 11.25
THE ROLE AND IMPORTANCE OF CULTURAL AND SOCIOLOGICAL ANIMATION IN THE TOURISM OF SREM Anđelija Ivkov Džigurski, Igor Stamenković 11.35
THE ROLE OF THE MEDIA IN THE FIGHT AGAINST CORRUPTION IN THE PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE Svetlana Dušanić – Gačić, Zorana Agić 11.45
LITERATURE AND CULTURAL HERITAGE Anita Dimitrijovska, Jankulovska Milica Denkovska 11.55
DIGITAL HERITAGE AND DATA INFRASTRUCTURES IN THE CITIES Katarina Stojanović, Zoran Radosavljević 12.05
LEGAL FRAMEWORK FOR MANAGEMENT, PROTECTION AND PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE IN THE REPUBLIC OF SERBIA Dragan Traparić 12.15
A CRITICAL REVIEW OF SERBIAN MEDIA AND THEIR REDUCTIONS OF CULTURE AND (PUBLIC) CULTURAL PROGRAMS Andrea Ratković Novaković 12.25
IMPORTANCE OF MANAGEMENT OF CULTURAL HISTORICAL HERITAGE Jasmina Poštin, Ivan Dudaš 12.35
CULTURAL HERITAGE IN NATURE AND SOCIETY E-TEXTBOOKS FOR THE FIRST CYCLE OF EDUCATION Hadži Živorad Milenović, Mladen Botić 12.45
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE FUNCTION OF BRANDING AND QUALITY MANAGEMENT OF CULTURAL HERITAGE Mira Vidaković, Jelena Jevtić 12.55
THE INFLUENCE OF CULTURAL TOURISM ON THE DEVELOPMENT OF THE VRNJAČKE SPA BRAND Marko Pavlović, Marija Perić 13.05
APPLICATION OF NEW TECHNOLOGIES IN THE PROMOTION AND PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE Nemanja Deretić, Saša Kukolj 13.15
APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN CULTURAL HERITAGE Zvezdan Stojanović, Elvir Čajić 13.25
THE ROLE OF THE INTERNET MEDIA IN THE PROMOTION OF RURAL TOURISM OF MONTENEGRO – DIGITAL MARKETING Dina Mujevic, Mersad Mujevic 13.35
TEŠNJAR FROM TRADITIONAL TO CONTEMPORARY CULTURAL HERITAGE Marija Perić, Marko Pavlović 13.45
CHANNELS OF MEDIA COMMUNICATION IN ALL INCREASE VISITS TO MUSEUMS Zoran Radosavljević, Katarina Stojanović 13.55
Topic
Discussion and conclusions

Агенда конференције

September 30th 2023
Topic Time
Registration of participants, Statements to the media 10.00
Opening ceremony and welcome speeches 11.00
Topic and Authors Time
MEDIA PROMOTION IN THE FUNCTION OF PRESERVING CULTURAL HERITAGE FROM THE UNESCO LIST: STATISTICAL FINDINGS AND ANALYSIS, Branislav Sančanin, Aleksandra Penjišević 11.15
THE AHP APPROACH TO EVALUATION OF CULTURAL HERITAGE IN SREDAČKA ŢUPA: THE CASE OF MUŠNIKOVO VILLAGE, Dušan Simjanović, Branislav Ranđelović 11.25
THE ROLE AND IMPORTANCE OF CULTURAL AND SOCIOLOGICAL ANIMATION IN THE TOURISM OF SREM, Anđelija Ivkov Džigurski, Igor Stamenković 11.35
THE ROLE OF THE MEDIA IN THE FIGHT AGAINST CORRUPTION IN THE PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE, Svetlana Dušanić – Gačić, Zorana Agić 11.45
LITERATURE AND CULTURAL HERITAGE, Anita Dimitrijovska, Jankulovska Milica Denkovska 11.55
DIGITAL HERITAGE AND DATA INFRASTRUCTURES IN THE CITIES, Katarina Stojanović, Zoran Radosavljević 12.05
LEGAL FRAMEWORK FOR MANAGEMENT, PROTECTION AND PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE IN THE REPUBLIC OF SERBIA, Dragan Traparić 12.15
A CRITICAL REVIEW OF SERBIAN MEDIA AND THEIR REDUCTIONS OF CULTURE AND (PUBLIC) CULTURAL PROGRAMS, Andrea Ratković Novaković 12.25
IMPORTANCE OF MANAGEMENT OF CULTURAL HISTORICAL HERITAGE, Jasmina Poštin, Ivan Dudaš 12.35
CULTURAL HERITAGE IN NATURE AND SOCIETY E-TEXTBOOKS FOR THE FIRST CYCLE OF EDUCATION, Hadži Živorad Milenović, Mladen Botić 12.45
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE FUNCTION OF BRANDING AND QUALITY MANAGEMENT OF CULTURAL HERITAGE, Mira Vidaković, Jelena Jevtić 12.55
THE INFLUENCE OF CULTURAL TOURISM ON THE DEVELOPMENT OF THE VRNJAČKE SPA BRAND, Marko Pavlović, Marija Perić 13.05
APPLICATION OF NEW TECHNOLOGIES IN THE PROMOTION AND PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE, Nemanja Deretić, Saša Kukolj 13.15
APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN CULTURAL HERITAGE, Zvezdan Stojanović, Elvir Čajić 13.25
THE ROLE OF THE INTERNET MEDIA IN THE PROMOTION OF RURAL TOURISM OF MONTENEGRO – DIGITAL MARKETING, Dina Mujevic, Mersad Mujevic 13.35
TEŠNJAR FROM TRADITIONAL TO CONTEMPORARY CULTURAL HERITAGE, Marija Perić, Marko Pavlović 13.45
CHANNELS OF MEDIA COMMUNICATION IN ALL INCREASE VISITS TO MUSEUMS, Zoran Radosavljević, Katarina Stojanović 13.55
Topic
Discussion and conclusions

Агенда у .пдф формату

Агенда конференције (септембар 2023.)

МОЖЕМО ВАМ ПОКАЗАТИ ПУТ. СВЕ ШТО ТРЕБА ДА УРАДИТЕ ЈЕ ДА ГА СЛЕДИТЕ.

Научноистраживачки рад на Факултету за менаџмент има за циљ развој науке и стваралаштва, унапређивање образовне делатности, односно унапређење квалитета наставе, усавршавање научног подмладка, увођење студената у научноистраживачки рад, као и стварање материјалних услова за рад и развој Факултета.